مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در حاشیه اولین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه نشست های تخصصی بررسی فرهنگ و هنر اقوام برگزار می شود .
کد خبر: ۳۵۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 12 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره بین‌المللی اقوام، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در کنار برگزاری جشنواره بین المللی اقوام، ضرورت پرداختن به آن احساس می‌شود، مباحث نظری و آکادمیک در باره فرهنگ و هنر اقوام است چرا که پهنه سراسر گنج ایران زمین، مملو از زمینه‌های بکر پژوهشی و واکاوی درباره زندگی و فرهنگ اقوام ایرانی است
در همین راستا برآنیم تا با دعوت از اساتید صاحب نام ملی در عرصه آداب و  رسوم و فرهنگ و هنر اقوام سلسله نشست‌هایی را در این خصوص برگزار نماییم.
وی افزود: مشخصا روزی یک نشست تخصصی با حضور دو تن از اساتید برجسته دانشگاهی از 30 دی تا 2 بهمن ماه در حاشیه جشنواره برگزار واین نشست‌ها در کنار کارهای اجرایی و کاربردی موسیقی، نمایش‌های آیینی و لباس اقوام به راحتی پازل فرهنگ و هنر و پژوهش اقوام ایرانی را تکمیل خواهد کرد.
نخستین جشنواره بین المللی اقوام از 30 دی تا 3 بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری "انتظار" برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار