استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه راکد قابل قبول نیست و اعتراض خود را به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اعلام خواهم کرد.
کد خبر: ۳۵۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 13 January 2017
به گزارش خبرنگارتابناک، اسدالله رازانی در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی درسالن شهدای دولت برگزار شداظهارداشت:با توجه به عملکرد ضعیف بانکها بخصوص دو بانک ملی وملت امیدواریم در این چند ماه باقی مانده از سال بتوانیم در موضوع اقتصاد مقاومتی را اندازی واحدهای راکد را جدی تر بگیریم و انتظار برخورد عادلانه تر از بانکهارا داریم.

وی در ادامه ضمن تسلیت بمناسبت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ابرازداشت:ایشان نمونه پایداری و سعه صدربودند که با وجود برخوردهای ناهنجاری که علیه آیت الله هاشمی می شد اما ایشان هرگز صحنه حمایت از انقلاب را ترک نکردندو اگر انقلاب ما امروز پابرجاست و قدرتش فراتر از مرزها است در نتیجه اقدامی بود که ایشان در مجلس خبرگان در موضوع انتخاب رهبری بعمل آورد.

رازانی خاطر نشان کرد: حرکت انقلاب پس از ریاست جمهوری آیت الله هاشمی با ایفای نقشی که داشت  و میان نیروها و جناح ها تعادل ایجاد کرد و از حقوق ملت و تداوم و صحت انقلاب دفاع کرد.

وی  تصریح کرد : آیت الله هاشمی در مسئولیت های خوددر دوران انقلاب در موضوع انتخاب رهبری  و تغییر قانون اساسی و ادغام نخست وزیری و ریاست جمهوری نقشی موثر داشت و در دوره ای که به عنوان رئیس جمهورکشور فعالیت نمود باعث سازندگی و توسعه اقتصادی کشور شد.

رازانی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی اگر چه در این راه ودوران جفاو بی مهری بسیار دید ولی وی استوانه راستین انقلاب شد و سزاوار است که ابعاد شخصیتی ایشان را برجسته نماییم.وملت ایران با عزت و شرافت ثابت کردند که قدردان یاران دیرین انقلاب هستند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار