صبح امروز صورت گرفت
معاون کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای توسعه کسب، کار و اشتغال پایدار در قالب طرح تکاپو به استان کرمانشاه سفر کرد.
کد خبر: ۳۶۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 19 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،  عیسی منصوری معاون کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز وارد کرمانشاه شد.

براساس این گزارش، هدف از سفر او توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در قالب طرح تکاپو است‌، این طرح در راستای ورود به رسته شغلی ict و همچنین بررسی روند اجرای طرح گردشگری سلامت است‌.

طرح تکاپو از سال 93 استارت آن در کرمانشاه با مطالعات کارشناسان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زده شده و پس از بررسی مطالعات اولیه و تعیین گارگزاری استان رسته‌های شغلی برتر در استان مورد شناسایی قرار گرفته و با توجه و ظرفیت‌های استان رسته گردشگری سلامت به‌عنوان رسته برتر انتخاب و کار اجرایی آن از ابتدای سال 95 آغاز شده است‌.

لازم به ذکر است، هم اکنون با توجه به سایر ظرفیت‌های استان ورود به رسته‌های شغلی دیگر در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است‌.

همچنین معاون وزیر در کرمانشاه در هفتمین جلسه کمیته راهبری طرح تکاپو در استان کرمانشاه شرکت می‌کنند‌.

طرح تکاپو در استان کرمانشاه طی تفاهم سه جانبه بین وزارت کار، استانداری کرمانشاه و سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) منعقد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار