مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه، با قدردانی از عموم مردم استان در ابراز همدردی با کارکنان این سازمان، گفت: حضور دلگرم کننده مردم قدرشناس از غم و اندوه بی پایان ما در پی شهادت مظلومانه همکارانمان در حادثه پلاسکو تهران قدری کاسته است.
کد خبر: ۳۶۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،آتشپاد حجت الله جهانبخشی روز شنبه ضمن تسلیت به عموم مردم و بخصوص جامعه آتش نشانی به مناسبت شهادت جمعی از آتشبانان کشورمان، اظهار کرد: آنچه که ما و همکارانمان را قدری تسلی خاطر بخشید ابراز همدری گسترده مردم بود که باید صمیمانه از آن ها قدردانی کرد.
وی افزود: از روز پنجشنبه گذشته که این حادثه تلخ و دردناک به وقوع پیوست شاهد ابراز احساسات پاک مردم قدرشناس کشور و استان کرمانشاه بودیم که همین موضوع باعث شد قدری از اندوه و غم ما که همکارانمان را از دست دادیم کاسته شود.
جهانبخشی ادامه داد: همین ابراز احساسات عموم مردم است که ما را به کار و ارایه خدمات بهتر به آن ها دلگرم می کند و باعث می شود با انگیزه ای مضاعف به کار و فعالیت خود ادامه دهیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه یادآور شد: به دنبال حادثه دردناک ساختمان پلاسکو مراسمی در تمامی ایستگاه های آتش نشانی استان با تلاوت قرآن و روشن کردن شمع و پخش خیرات برگزار شده و کماکان نیز در حال برگزاری است.
وی همچنین در خصوص اینکه آیا قرار نیست مراسمی عمومی با اطلاع رسانی قبلی در شهر کرمانشاه برگزار شود، گفت: این مساله بستگی به تصمیم مسوولان ارشد استان دارد.
جهانبخشی در پایان و با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم تا یاد و خاطره جهادگران آتش نشان را گرامی بداریم، گفت: سازمان آتش نشانی این آمادگی را دارد تا در صورت اعلام مسوولان مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای آتش نشانی را برگزار کند.
مجتمع تجاری پلاسکو تهران با قدمتی بیش از 55 سال در 17 طبقه و 560 واحد، ساعت 8 صبح روز پنجشنبه (30 دی) دچار آتش سوزی وسیعی شد و ساعت 11:30 دقیقه هم به ناگاه فرو ریخت که متاسفانه بیش از 20 آتش نشان که در حال اطفای حریق بودند زیر آوار گرفتار شدند که تا این لحظه پیکر 2 آتش نشان خارج شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار