توسعه همه جانبه و پایدار یکی از اهداف کلانی است که دولت‌ها و ملت ‌های در حال توسعه در پی دست‌یابی به آن می‌باشند.
کد خبر: ۳۶۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 21 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمانشاه، خوشبختانه در سال‌های اخیر علیرغم تنگناهای مالی دولت، با همت مسوولین و کمک و پشتیبانی مردم تعداد کلاس‌های هوشمند در سطح مدارس ناحیه از 222 کلاس در اواخر سال 1392 به 386 کلاس در سال 1395 افزایش یافته که رشدی معادل 74 درصد را نشان می دهد.
در همین راستا و به منظور آشنایی معلمان و بهره گیری از کلاس‌های هوشمند در دی ماه امسال بنا بر گزارش اسفندیار چهاربند رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات مرحله مقدماتی دوره آموزشی هوشمند سازی مدارس برای حدود 10 هزار نفر از معلمان که تخصص آنان در زمینه رایانه و فناوری اطلاعات بود در سراسر کشور انتخاب و در مدت 7 هفته و 11 جلسه آموزشی به میزان 400 هزار نفرساعت به صورت مجازی اجرا شد. این در حالیست که 130 هزار نفر از معلمان سراسر کشور برای این دوره ثبت نام کرده و سهم استان کرمانشاه بیش از 3500 نفر می باشد که قرار است در مراحل آتی، این دوره ها برای سایر معلمین متقاضی نیز اجرایی گردد.
امید است با توجه به شناخت ایجاد شده در زمینه ی نیاز و ضرورت بهره گیری از فن آوری های جدید، در آینده ی نزدیک شاهد گسترش هر چه بیشتر کلاس های هوشمند، برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان جهت استفاده از این کلاس ها و همچنین تهیه نرم افزار های مورد نیاز معلمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار