نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش به خاطر ارتباط عمیقی که با جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد باید بالاترین مرکز جذب مشارکت‌های مردمی باشد.
کد خبر: ۳۶۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، عبدالرضا مصری در همایش گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش در کرمانشاه، تعلیم و تعلم را از امور مهم کشور دانست و اظهار داشت: معلم به عنوان یک انسان می تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد و هنر معلم شکوفا کردن فکر و اندیشه دانش آموزان است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز شوراها امر مهمی را دنبال می کنند و بسیار مقدس هستند و در بحث های اساسی تشکیل می شود و با ایجاد فهم مشترک می توان به قله های رفیع ترقی برسیم.
وی افزود: فهم مشترک با شناخت مشترک ایجاد می شود و برای ایجاد شناخت مشترک با تشکیل شوراها می توان این شناخت را محقق کرد و از امام جمعه تا استاندار و دیگر کسانی که در شوراها شرکت دارند می توانند از مشکلات شناخت پیدا کنند.
مصری تصریح کرد: متاسفانه امروز در جامعه دچار یک بیماری به عنوان فرافکنی شده ایم و مشکلات را بر دوش دیگری می اندازیم که اگر فهم مشترک پیدا کنیم این مشکل از بین خواهد رفت.
وی یادآور شد: آموزش و پرورش به خاطر ارتباط عمیقی که با جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... دارد باید بالاترین مرکز جذب مشارکت های مردمی باشد.
وی همچنین تصریح کرد: آفت جلوگیری از فهم مشترک این است که عده ای فکر می کنند خیک معلومات هستند یعنی فکر کنند همه چیز را می دانند.
مصری در پایان گفت: شوراها بسیار موفق هستند و طی آن ما یاد می گیریم که بدانیم و از دانستن برای انجام دادن و عمل کردن استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار