تابناک مرکزی: روز گذشته در حادثه واژگوني يک دستگاه سمند در جاده اي روستايي در اطراف شهرستان کميجان دو نفر کشته و يک نفر ديگر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۶۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 21 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در حادثه رانندگي ساعت حدود 17 ديروز که بر اثر واژگوني يک دستگاه خودروي سمند در جاده روستايي فتح آباد شهرستان کميجان اتفاق افتاد، ؛راننده و يکي از سرنشينان خودرو کشته و يک نفر ديگر مجروح شد.

بنابر اعلام کارشناسان پليس راه استان علت اين حادثه عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي مي باشد.

دستگيري مأموران پليس قلابي در اراک

سه جواني كه با معرفي خود به عنوان مامور پليس از شهروندي در يكي از استان هاي همجوار اخاذي كرده بودند، بعد از ساعاتي در عمليات پليس شهرستان اراك دستگير شدند.

سرهنگ "شهرام اميريان" فرمانده انتظامي شهرستان اراك در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:‌ چند روز قبل گزارشي از يكي از استان هاي همجوار به پليس استان اعلام شد كه كه سرنشينان يك دستگاه خودروي سواري كه خود را مامور پليس معرفي كرده بودند، در يكي از محورهاي مواصلاتي با توقف يك دستگاه خودرو، مقدار 14 ميليون ريال وجه نقد را از وي اخذ كرده و متواري مي شوند.

وي افزود:‌ بلافاصله تمهيدات لازم براي شناسايي و دستگيري اين افراد آغاز شد و بعد از گذشت ساعاتي، ماموران پاسگاه انتظامي مشك آباد شهرستان اراك موفق شدند، خودرو را شناسايي و در عملياتي متوقف كنند.

سرهنگ اميريان افزود:‌در اين عمليات سه سرنشين خودرو دستگير و تعدادي تجهيزاتي پليسي نيز از آنان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك ادامه داد:‌ در تحقيقات مقدماتي و با توجه به اسناد و مداركي كه در روند بررسي ها به دست آمد، دستگير شدگان به جرم خود اعتراف كردند و براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در خاتمه تاكيد كرد: دريافت كارت شناسايي از ماموران كليه سازمان هايي كه به شهروندان خدماتي را ارائه مي دهند از موضوعاتي است كه بايستي كليه شهروندان بدان توجه داشته باشند و در صورت رويت هر گونه موارد مشكوك مراتب را براي بررسي از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار