تابناک مرکزی: دو سارق حرفه اي كه با گمراه كردن فروشندگان واحدهاي صنفي در شهر اراك از دخل مغازه هاي آنان سرقت مي كردند، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۳۶۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 21 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:‌ چندي پيش شخصي طي تماس تلفني با مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام داشت كه دخل مغازه اش توسط افرادي ناشناس سرقت شده است.

وي افزود:‌با حضور تيم هاي انتظامي در محل و در بررسي دقيق موضوع، مشخص شد كه دو جوان با شگردي خاص، فروشنده را گمراه كرده و اقدام به سرقت وجوه نقد از داخل دخل مغازه اش كرده اند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: تحقيقات پليس براي شناسايي سارقان ادامه يافت تا اينكه در روند تحقيقات پليس، مشخص شد چند سرقت ديگر از دخل هاي مغازه داراني ديگر در شهر اراك به همين روش انجام شده و مشخصات دو جوان سارق در كليه سرقت ها به هم مطابقت دارد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود: برنامه ريزي تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي استان براي شناسايي و دستگيري سارقان با جديت آغاز شد تا اينكه يكي از سارقان كه در تهران سكونت داشت، شناسايي شد.

وي افزود: محل سكونت اين فرد شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي؛ تيمي از كارآگاهان پليس به تهران اعزام شدند و با وجود تغيير منزل اين فرد، وي در طي عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

سرهنگ سپهوند افزود: در تكميل تحقيقات ، متهم به نه فقره سرقت از دخل مغازه ها در شهر اراك به كمك يكي از دوستانش اعتراف كرد و اذعان داشت كه با پرسه زني در شهر اراك، طعمه هاي خود را انتخاب و سرقت ها را انجام مي دادند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي تصريح كرد:‌ با شناسايي ديگر همدست اين فرد، او نيز در عملياتي ديگر دستگير شد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به ادامه تحقيقات تكميلي از سارقان دستگير شده به شهروندان توصيه كرد: ‌استفاده از تجهيزات ايمني در واحدهاي صنفي از ابزارهايي است كه ضمن داشتن ماهيت پيشگيرانه از بروز سرقت، مي تواند در صورت بروز جرم، در روند تحقيقات پليس و كشف جرم بسيار موثر باشد و واحدهاي صنفي سعي داشته باشند حتما از اين تجهيزات نوين ايمني به شكل صحيح استفاده كنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار