اولین نمایشگاه تبلیغاتی و چاپ و بسته بندی تبلیغات، اینترنت و هدایای تبلیغاتی، همزمان با نمایشگاه بیمه و بورس با حضور دکتر مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دکتر حقیقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، رضا سلیم ساسانی رییس شرکت نمایشگاه بین المللی کرمانشاه رسما افتتاح و گشایش یافت.
کد خبر: ۳۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 26 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ اولین نمایشگاه تبلیغاتی و چاپ و سته بندی تبلیغات، اینترنت و هدایای تبلیغاتی، همزمان با نمایشگاه بیمه و بورس با حضور دکتر مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دکتر حقیقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، رضا سلیم ساسانی رییس شرکت نمایشگاه بین المللی کرمانشاه رسما افتتاح و گشایش یافت. مصری؛ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، آن را فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای استان در حوزه چاپ و تبلیغات عنوان کرد و ادامه داد: صنعت چاپ در استان قدمت زیادی دارد و همزمان با پیشرفت تکنولوژی، این صنعت نیز رشد چشم گیری را در به کارگیری از ابزارها و دانش نوین داشته است. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نمایشگاه بیمه و بورس که همزمان با نمایشگاه تبلیغات چاپ و بسته بندی، اینترنت و هدایای تبلیغاتی برگزارشد، اشاره کرد و افزود: بیمه و بورس نیز از   مولفه های توسعه به شمار می رود و هم زمانی این دو نمایشگاه فرصت مناسبی است تا اقشار مختلف جامعه با عملکرد و وظایف آن ها آشنا شوند.

نمایشگاه تبلیغات چاپ و بسته بندی، اینترنت و هدایای تبلیغاتی و بیمه و بورس از تاریخ 5 الی 8 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر است. ضمنا ساعت بازدید 15 الی 20 برای عموم آزاد می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار