رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه جمع بندی و اتخاذ نهایی برنامه‌های اجرایی این سازمان ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار در حادثه پلاسکو به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد و به تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برنامه‌‌ریزی و جمع بندی نهایی در خصوص اتخاذ تصمیمات لازم برنامه‌های ایام ا... دهه فجر در این سازمان انجام شده و برنامه‌هایی در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۶۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 28 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، کوروش مهرابی با اشاره به اینکه در جلسه نهایی برنامه‌های اجرایی را مجدداً مورد بحث و بررسی قرار دادیم افزود: همه امکانات و مسئولیت‌ها با احکام صادره از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان برای اعضای کمیته فرستاده شده؛ مسئولین کمیته روستایی و عشایری در شهرستان‌ها و مراکز مشخص شده و هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

وی از برگزاری جشن انقلاب در 57 مرکز دهستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط کمیته روستایی و عشایری، ادارات تابعه  و اداره کل امور عشایری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی، مسابقات قرآنی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌ها در ستاد سازمانی برگزار خواهد شد که هم اکنون برخی از برنامه‌ها در حال انجام است.

مهرابی ارائه خدمات در قالب اکیپ‌های خدمات رسانی به روستائیان و عشایر را از دیگر برنامه‌ها بیان نمود و تصریح کرد: اکیپ‌های خدمات رسانی در روز ورود تاریخی حضرت امام (ره) کار خود را برای خدمات رسانی به روستائیان و عشایرآغاز می‌کنند.

وی  اکیپ‌های خدمات‌رسان را شامل خودروهای حمل آرد، آبرسانی به عشایر، واکسیناسیون رایگان دام توسط اکیپ‌های دامپزشکی، اکیپ‌های ترویجی و ترغیبی کشاورزان، گشت‌های حفاظت اراضی و خودروهای بهداشت و درمان و... است.

مهرابی  برگزاری نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نشست رئیس با روستائیان و دیدار صمیمی با کارکنان و برگزاری روز درهای باز و... دیگر برنامه های این ستاد اعلام کرد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر؛ سازمان جهاد کشاورزی استان تزئین شده و در سایر مدیریت‌ها‌ی جهاد کشاورزی نیز تزئینات انجام خواهد گرفت.

گفتنی است بر اساس ارزیابی های انجام شده، ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سازمان جهادکشاورزی سال گذشته بعنوان ستاد برتر انتخاب گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار