معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ساماندهی دست فروشان در ایام نوروز ضروری است.
کد خبر: ۳۷۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 06 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباس سجادی در دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از معضلات شهر کرمانشاه حضور پرتعداد و پرشمار دستفروشان در نقاط مختلف شهر است که چهره خوبی ندارد.

 وی ادامه داد: هرساله در ایام نوروز و به دلیل حضور پرشمار گردشگران و مسافرین نوروزی در این استان شاهد فعالیت بیشتری از سوی دستفروشان هستیم که نیاز است این امر به نوعی ساماندهی شود.

 سجادی خاطرنشان کرد: محدوده میدان آزادی و خیابان کاشیکاری کرمانشاه که محل قرار گرفتن اغلب مهمانپذیرهای شهر است، متاسفانه به محل تجمع دستفروشان تبدیل شده و شرایط استراحت و آرامش را از مسافرین و گردشگران می گیرد.

 این مقام مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باید به هر طریق ممکن از فعالیت دستفروشان در این محدوده ها که در واقع محل اسکان و استراحت گردشگران است، جلوگیری شود.

 وی همچنین به کشتار دام زنده در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: کشتار دام در کنار جاده روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب و ... در اغلب ایام سال و به ویژه ایام نوروز به وضوح دیده می شود که قطعا چنین حرکاتی سلامت مردم و گردشگران را ممکن است، تهدید کند.

 سجادی اظهارکرد: حتی در موارد متعددی نیز دیده شده که در داخل سیاه چادرهای عشایری که با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایام نوروز در نقاط گردشگری استان برپا می شود، اقدام به کشتار دام و فروش گوشت می شود.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نیاز است که به صورت جدی با این موضوع برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار