مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه:
مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 میلادی در کرمانشاه گفت: شبکه زاگرس کرمانشاه به صورت زنده و کامل مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 را پخش می‌کند.
کد خبر: ۳۷۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 14 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارسبهمن اختیاری با اشاره به اینکه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با حضور هشت کشور برتر دنیا روزهای 28 و 29 بهمن‌ماه جاری در ورزشگاه امام خمینی کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 ‌آماده شده است.

وی به نورپردازی درب ورودی مجموعه ورزشی حضرت امام خمینی سالن برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: جایگاه خبرنگاران نیز مشخص شده است.

مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 در کرمانشاه با بیان اینکه خبرنگارانی از کشورهای آلمان، انگلیس و چین درخواست مجوز از فدراسیون کشتی برای پوشش این رویداد مهم ورزشی را داده‌اند، افزود: بیش از 140 خبرنگار از سطح استان، کشور و جهان این مسابقات را پوشش می‌دهند.وی با بیان اینکه شبکه سه سیما و شبکه ورزش به صورت نوبتی این رقابت‌ها را از رسانه ملی پخش می‌کنند، تصریح کرد: شبکه زاگرس کرمانشاه به صورت زنده و کامل مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 را پخش می‌کند.

این مسؤول به آغاز فروش اینترنتی بلیط مسابقات از پنجشنبه گذشته در سایت 19sport.ir اشاره کرد و ادامه داد: تمامی فروش بلیط به‌صورت اینترنتی است و فروش دستی اصلا صورت نمی‌گیرد.

اختیاری با بیان اینکه برای هر نوبت ظرفیت 2 هزار نفر در سالن برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: از مجموع هفت‌ هزار و 200 بلیطی که برای فروش گذاشته‌ایم بیش از 60 درصد از آن‌ها به‌فروش رفته است.

وی با اشاره به خریداری اینترنتی بلیط این دوره از رقابت‌ها تا‌کنون پیش‌بینی کرد که تمامی بلیط‌ها تا چند روز آینده به‌فروش برسد و گفت: قیمت بلیط برای صبح روز پنجشنبه 15 هزار تومان و برای عصر همان روز 20 هزار تومان است.

مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 میلادی در کرمانشاه قیمت بلیط برای تماشای این رویداد بزرگ ورزشی به میزبانی کرمانشاه را 15 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: قیمت بلیط برای عصر روز جمعه که فینال برگزار می‌شود 25 هزار تومان است.

اختیاری به ورود صبح امروز تیم کشتی آزاد آمریکا به سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد‌ 2017 اشاره و بیان کرد: این تیم مورد استقبال جوانان کرمانشاهی قرار گرفتند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار