سرپرست اداره کل ورزش کرمانشاه خبرداد:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از دستور وزیر ورزش و جوانان برای تسریع در راه اندازی سالن شش هزارنفری دهکده المپیک کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۳۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 18 February 2017
 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صابر رحیمی در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ کرمانشاه  اظهارکرد:  وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به کرمانشاه و حضور در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد، قول تسریع در راه اندازی ورزشگاه شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه را داد.
 وی ادامه داد: شخص وزیر ورزش و جوانان از نزدیک شور و اشتیاق مردم کرمانشاه در این مسابقات را دید و مشاهده کرد که این سالن جوابگوی شور و اشتیاق مردم کرمانشاه نیست.
 رحیمی تصریح کرد: سالن امام (ره) کرمانشاه بعداز صندلی گذاری ظرفیت حضور سه هزار تماشاچی را دارد و این ظرفیت جوابگوی مشتاقان به ورزش در کرمانشاه نیست.
 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور تماشاچیان پرشور کرمانشهی در مسابقات جام جهانی کشتیريال گفت: برنده واقعی این مسابقات مردم کرمانشاه هستند که با شور و اشتیاق خاصی همه تیم ها را مورد تشویق قرار دادند.
 وی خاطرنشان کرد: در صحبتی که با وزیر ورزش و جوانان و همچنین استاندار کرمانشاه داشتیم قرار بر این شد که در طول سال حداقل یک میزبانی در چنین سطحی در استان داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار