کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاهاز شروع طرح بسیج سلامت نوروزی در کرمانشاه از امروز(اول اسفند) خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 19 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنابهمن خدادادیان، با اشاره به افزایش تقاضا خرید مواد خوراکی در آستانه عید نوروز، اظهار کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف کنترل سلامت اماکن عرضه کننده مواد خوراکی و نیز اماکن تفریحی و اقامتی از امروز(اول اسفند) در کرمانشاه آغاز شده و اجرای آن تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این طرح 73 بازرس بهداشت در قالب شش تیم کارشناسی، کار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و به ویژه مواد خوراکی که جزو اقلام نوروزی محسوب می‌شود را برعهده خواهند داشت.
خدادادیان تصریح کرد: در این طرح، بر بازرسی از کارگاه‌های قنادی، آجیل فروشی، قصابی و نانوایی تمرکز ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.
وی افزود: همچنین در این طرح اماکن عمومی، تفرجگاه ها، هتل ها و مسافرخانه ها نیز به طور ویژه بازرسی خواهند شد.
خدادادیان خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین گشت‌های مشترک با اداره کل میراث فرهنگی و اصناف در بازرسی از مراکز تفریحی و توریستی و مراکز بین‌راهی و فروشگاه‌ها خواهیم داشت.
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از بازرسی و کنترل ویژه سلامت آب در این طرح خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت به طور مرتب نمونه برداری از سطح آب شهرستان در شهر و روستا انجام شده و در آزمایشگاه سلامت آب به لحاظ میکروبی و شیمیایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار