شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص هزینه کرد حداکثر 200 میلیون تومانی از سوی شهرداری برای مسابقات جام جهانی کشتی، گفت: حقوق کارگران شهرداری را خرج مسابقات جام جهانی نکردیم.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 19 February 2017

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا و ایسنا آرش رضایی در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری مطرح است، اظهار کرد: به هیچ عنوان تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق کارگران نداریم.

وی ادامه داد: دو گروه برای شهرداری کار می‌کنند، گروه اول پرسنل مستقیم شهرداری به تعداد 1750 نفر هستند که حقوق بهمن ماه خود را نیز دریافت کرده‌اند. دسته دوم کارگران شرکت‌های طرف قرداد شهرداری هستند که این افراد نیز حقوق آذر و بعضا دی را دریافت کرده اند و تنها حقوق بهمن ماه آنها باقی مانده و تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق آنها صحت ندارد.

رضایی با بیان اینکه تلاش کردیم حقوق کارگران شرکتی فقط با یک ماه تاخیر نسبت به کارکنان شهرداری پرداخت شود، اظهار کرد: به هر حال پرداخت حقوق این همه پرسنل شهرداری شامل یازده سازمان، هشت منطقه و 20 مدیریت زمان‌بر است.

وی تاکید کرد: با تمام محدودیت‌های مالی که داشتیم اجازه ندادیم فشاری به پرسنل وارد شود. اگر مواردی هم از تخلف پیمانکار در عدم پرداخت حقوق بوده برخورد قانونی و خاتمه پیمان انجام شده است.

شهردار کرمانشاه سپس در خصوص مسائلی که در مورد هزینه‌کرد شهرداری کرمانشاه در جام جهانی  کشتی مطرح است، اظهار کرد: سقفی که برای هزینه کرد شهرداری در این مسابقات از سوی شورای شهر مصوب شد، 200 میلیون تومان بوده که حتی ممکن است این سقف هم پر نشده باشد.

رضایی با تاکید بر اینکه برپایی این مسابقات هزینه سنگینی برای شهرداری نداشته، خاطرنشان کرد: فقط  پرداخت پول یکی از هتل‌ها با ما بود که آن را هم نقدی پرداخت نکردیم، بلکه به شیوه غیرنقدی و به صورت تهاتر از بدهی هتل به ما انجام شد.

وی گفت: به دلیل بارندگی و شرایط نامناسب جوی حتی هزینه چندانی هم برای تمیزی و رنگ آمیزی سطح شهر در این مدت انجام نشده است.

به گفته شهردار کرمانشاه، اینکه مطرح می‌شود شهرداری حقوق کارگران را نداده و برای جام جهانی کشتی هزینه کرده به هیچ عنوان صحت ندارد.

رضایی از پیامدهای مثبت میزبانی کرمانشاه در مسابقات جام جهانی کشتی هم یاد کرد و گفت: برای حدود نیمی از ماه کرمانشاه در تیتر اول رسانه‌های بین‌المللی و رسانه‌های ورزشی جهان قرار داشت و بازتاب مهمان نوازی و برخورد خوب تماشاچیان در تمام دنیا برای ما یک دستاورد عالی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار