فرماندار هرسین گفت:‌ 140 خانوار هرسینی از سال 90 تا‌کنون منتظر پروانه ساخت زمین‌های شهرک شهرداری این شهرستان هستند.
کد خبر: ۳۸۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 21 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس امیر ‌شاه‌آبادی ، اظهارداشت: 148 روستا و چهار دهستان در 2 بخش مرکزی و بیستون، شهرستان هرسین پراکنده است که از این تعداد 127 روستا با جمعیتی در حدود‌ 86 هزار نفر دارای سکنه است.

وی با اشاره به معضل بیکاری شهرستان هرسین، گفت: 24 درصد از جمعیت شهرستان معادل هفت هزار نفر، بیکار هستند.

فرماندار هرسین با اشاره به طرح‌های عمرانی در دست اجرای این شهرستان، گفت: سال‌های طولانی است که از چهار‌خطه کردن ابتدای پلیس‌راه تا شهرستان به طول سه کیلومتر می‌گذرد، اما همچنان بی‌تکلیف باقی‌مانده است.

وی به پنج میلیارد و 500 میلیون اعتبار برای کریدور گردشگری بیستون-طاق‌بستان اشاره کرد و افزود: پیچ بسیار خطرناک در جاده نورآباد به هرسین وجود دارد که باید اصلاح شود.

شاه‌آبادی پل دوم چهر را حادثه‌خیز عنوان کرد و ادامه داد: نیازمند است اقداماتی در راستای رفع مشکل و ترمیم پل دوم چهر در اولویت کارهای اجرایی قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه میراث فرهنگی قصد دارد پارکینگ ورودی پایگاه بیستون را به پیمانکار واگذار کند، تصریح کرد: پاکینگ ورودی پایگاه بیستون هر ساله در اختیار شهرداری بوده و درآمد‌زایی خوبی برای این نهاد داشته است.

شاه‌آبادی مشکل سند‌دار شدن زمین‌های شهرک شهرداری هرسین را در قالب دیگر مشکلات این شهرستان عنوان و بیان کرد: 140 خانوار هرسینی از سال 90 تا‌کنون منتظر پروانه ساخت این زمین‌ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار