معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: نفت شهر دومین شهر نفت خیزکشور بود که به همین خاطر وزارت نفت20 میلیارد برای احیای نفت شهر هزینه شده ومردم بزودی به نفت شهر باز می‌گردند.
کد خبر: ۳۸۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 21 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، مجتبی نیک کرداردرنشست اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه با معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت افزود: استان کرمانشاه مرکزیت غرب کشور را داراست وتنها شهر یک میلیونی در شعاع500کیلومتری در دو کشور ایران و عراق تنها شهر یک میلیون نفری است و با وجود تنوع بالای قومی، مذهبی و قبیله ای در این استان، از رتبه امنیتی بسیار خوبی برخورداریم.

وی خاطر نشان کرد:استان کرمانشاه قابلیت بسزایی برای صنایع آب‌بَر دارد همچنین 42000 اثر تاریخی در استان داریم که از این تعداد 2000 اثر به ثبت رسیده و 3 اثر نیز در نوبت ثبت میراث جهانی شدن قرار دارد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه از هر جهت قابلیت حرکت به سمت جهش توسعه ای را دارد اما جنگ، از ما 10 سال فرصت گرفت و لذا امروز نقش دانشگاه در توسعه استان کلیدی است.

نیک کردارابراز داشت: نسبت دانشجو در کشور 6000 به 100 هزار است و در استان این نسبت 5000 به 100هزار است و به عبارتی ما 20هزار دانشجو از متوسط کشور عقب هستیم و این عقب ماندگی در رشته های مهندسی و پزشکی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار