رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به رشد بیش از شش برابری قیمت گوجه در میدان بار، پیش‌بینی کرد: قیمت گوجه از دو هفته آینده کم کم واقعی شود.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عیسی حاج‌علیانی از رشد حدود شش برابری قیمت گوجه در بازار خبر داد و گفت: قیمت گوجه از کیلویی 600 تومان به کیلویی 4000 تومان هم رسید.

وی با بیان اینکه روند کاهش قمیت گوجه آغاز شده و اکنون حدود 2500 تا 3000 تومان به فروش می‌رسد، افزود: قیمت گوجه حدود 15 روز دیگر واقعی شد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه معتقد است، قیمت 600 تومان برای هر کیلو گوجه در گذشته هم قیمت واقعی نبوده و این قیمت باید به هزار تا 1500 تومان برسد.

به گفته حاج‌علیانی تنها دلیل گرانی گوجه سیل مناطق جنوبی کشور است که باعث کمبود گوجه در بازار شده و اگر بارندگی مجددی نداشته باشیم، وضعیت قیمت تا دو هفته دیگر بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام گوجه‌ای که اکنون وارد کرمانشاه می‌شود از مناطق جنوب کشور می‌آید و فعلا تولید گوجه در استان نداریم.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه سایر میوه‌ها نیز از سیل جنوب متاثر بودند و افزایش قیمت داشتند، یادآوری کرد: پرتقال، لیموشیرین، سیب و... نیز حدود 30 درصد گران شده است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار