رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه:
رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: کارشناسان و ماموران آتش‌نشانی شهرداری به‌عنوان ظابطان قوه‌قضائیه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس مهدی طالقانی  با اشاره به برگزاری سی‌وششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در تهران، اظهار داشت: یک‌طرح و یک‌لایحه در این اجلاس به تصویب رسید.

وی با اشاره به مفاد لایحه تصویب شد، گفت: جان‌باختگان آتش‌نشانی که در هنگام ایفای وظیفه خطیر، جان خود را از دست می‌دهند به‌عنوان شهید خدمت محسوب و از تمامی مزایای شهید به‌جزو سهمیه کنکور و کسری خدمت سربازی فرزندان برخوردار می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به متن طرح تصویب شده در این اجلاس، اضافه کرد: کارشناسان و ماموران آتش‌نشانی شهرداری به‌عنوان ظابطان قوه‌قضائیه محسوب می‌شوند، این طرح و لایحه مذکور طی مراحل قانونی به دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

وی به پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری‌های در این اجلاس اشاره و بیان کرد: مشکل مالی بیشترین مشکلات شهرداری‌های و دهیاری‌های سطح استان‌های کشور است که با توجه به فرارسیدن پایان سال نیازمند توجه بیشتر دولت در این زمینه است.

طالقانی به پرداخت نشدن خسارت به کشاورزان استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت‌ماه سال 94 به کشاورزان استان خسارت‌های وارد شد که علی‌رغم گذشت 22 ماه، همچنان مشکل نقدینگی موجب شده که خسارت‌ها پرداخت نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار