معاون پژوهشی دانشگاه رازی:
معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی رتبه 76 را در میان دانشگاه های جهان اسلام دارد.
کد خبر: ۳۸۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 21 February 2017


به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،محمد جوشقانی، اظهارکرد: در حال حاضر دانشگاه رازی کرمانشاه در میان دانشگاه های کشور رتبه یازده و در میان دانشگاه های جهان اسلامی رتبه 76 را دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه رازی کرمانشاه در رشته مهندسی شیمی رتبه هفت و در رشته شیمی رتبه پنجم کشور را دارد و در تمام خطه غرب کشور از شمالغرب تا جنوب غرب رتبه اول را در رشته شیمی و مهندسی شیمی را دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه دارای 14 استاد تمام، 29 دانشیار و 33 استادیار به عنوان عضو هیات علمی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین قطب علمی غشاء و قطب علمی زیست حسگرها در کل کشور است.

جوشقانی گفت: اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه رازی کرمانشاه تاکنون 86 طرح پژوهشی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی انجام داده اند و تاکنون 300 پایان نامه ارشد و دکتری در زمینه شیمی و مهندسی شیمی در این دانشگاه به رشته تحریر درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 3777 مقاله علمی پژوهشی نگارش یافته در دانشگاه رازی، 1398 مقاله در حوزه صنعت نفت بوده است.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: قطعا چشم انداز دانشگاه رازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی روشن خواهد بود.

جوشقانی گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه امیدوار است بتواند به عنوان دانشگاه معین و مرجع وزارت نفت در زمینه خدمات سفارشی این وزارتخانه انتخاب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار