رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: 10 هزار نفر عوامل اجرائی در کرمانشاه به‌عنوان مجری و صیانت از انتخابات در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 22 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، وحید شریفی در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: 10 هزار نفر عوامل اجرائی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا همکاری می‌کنند.

وی از افزایش شعب اخذ رای در انتخابات آتی خبر داد و گفت: عوامل اجرایی، به عنوان مجری و سیانت از انتخابات کاملا بی‌طرف هستند.

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه با بیان اینکه این دوره از انتخابات به‌ 200 دستگاه کامپیوتر نیاز داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات شورا در 45 روستا کرمانشاه انجام می‌شود، از تمامی اداره‌های استان در راستای امانت 2 دستگاه کامپیوتر و اسکنرهایی، مکاتباتی انجام شده است.

وی کار در مراحل انتخابات را سخت و زمان‌بر عنوان کرد و افزود: کرمانشاه نهمین کلانشهر محسوب می‌شود به احتمال زیاد انتخابات به صورت الکترونیکی است، البته پیش‌بینی شمارش آراء به‌صورت سنتی و دستی نیز انجام شده است.

شریفی با اشاره به پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی در دوره گذشته انتخابات، گفت: حق‌الزحمه تمامی عوامل اجرایی انتخابات‌ دوره گذشته به‌جزو 535 نفر که کدملی و یا شماره حساب آن‌ها دارای مشکل است، پرداخت شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار