رئیس هیات هنرهای رزمی و کونگ فو استان کرمانشاه از اعزام تیم منتخب مردان استان به رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 22 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه :منوچهر حاتمی ، اظهار کرد: رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای چهارم تا ششم اسفند برگزار می شود.

حاتمی با بیان اینکه این رقابت ها تیم هایی از سراسر کشور حضور خواهند داشت، آبادان را میزبان رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور معرفی کرد.

وی گفت: تیم منتخب کرمانشاه با پنج ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهد یافت که سیدسامان میرانی در وزن 54 کیلوگرم، مسلم باوندپور در وزن 63 کیوگرم، مصطفی رنجبر در وزن 68 کیلوگرم، ابوذرلرستانی در وزن 73 کیلوگرم و بهزاد اکبری در وزن 78 کیلوگرم نفرات اعزامی استان را تشکیل می دهند.

رئیس هیات هنرهای رزمی و کونگ فو کرمانشاه از وحید محمدی به عنوان مربی و احسان عزیزی به عنوان سرپرست تیم منتخب کونگ فو کرمانشاه یاد کرد.

حاتمی گفت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی کونگ فو برای حضور در مسابقات جهانی انگلستان که سال آینده برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم کونگ فو کرمانشاه بتواند یکی از سکوهای قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار