سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از الکترونیکی شدن و صدور پروانه بهداشتی خودروهای حمل مواد اولیه خوراک دام و طیور، حمل فرآورده های خام دامی، حمل خوراک دام، حمل شیر خام و... در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 23 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر مهدی ظفری پور سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: روند صدور پروانه بهداشتی خودروهای حمل مواد اولیه خوراک دام و طیور، حمل فرآورده های خام دامی، حمل خوراک دام، حمل شیر خام و ... به صورت الکترونیک انجام می شود و نیازی به حضور رانندگان و مالکین خودرو به اداره کل دامپزشکی استان نیست.
وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شبکه دامپزشکی در شهرستانهای استان نسبت به تکمیل فرم درخواست پروانه اقدام کنند.
به گفته این مقام مسئول، پس از بازدید خودرو و تعریف کد شناسایی از طریق مراجعه به سامانه صدور پروانه های سازمان دامپزشکی کشور مراحل صدور پروانه را در منزل و از طریق اینترنت انجام دهند و بدون مراجعه به دامپزشکی در نهایت پروانه خود را از طریق سیستم رایانه ای و اینترنت دریافت نمایند. 
سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با این کار در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بدون تردد و مراجعه حضوری پروانه بهداشتی صادر می‌گردد.
دکتر ظفری پور خاطرنشان کرد: پیش از این تمامی مراحل صدور پروانه بهداشتی خودرو به صورت متمرکز و دستی با حجم زیاد استفاده از کاغذ و همچنین چندین بار مراجعه به اداره کل دامپزشکی انجام می شد که این موضوع هزینه و زمان زیادی را از مراجعه کنندگان تلف می کرد.
وی راه اندازی این سیستم را گامی بزرگ در راه تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه ها عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با در اختیار داشتن امکانات بتوانیم سایر امور قابل اجرا در بستر اینترنت را تعریف کنیم تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، از مراجعات مکرر و سختی کار متقاضیان و دریافت کنندگان خدمت بکاهیم و به بهترین شکل مراتب تکریم ایشان را بجا آوریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار