نمایشگاه لباس ایرانی با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشکده میراث بیستون کرمانشاه برپا شد.
کد خبر: ۳۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 08 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، نمایش مد و لباس سنتی اقوام ایرانی با رویکرد عفاف و حجاب در مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون کرمانشاه از سه شنبه ۱۷ اسفند برپا شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون در گفتگو با خبرنگار مهر، زمان برپایی این نمایشگاه را ۲ روز و طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند اعلام کرد و گفت: ۵۵ اثر پس از فراخوان به دبیرخانه نمایشگاه تحویل داده شد و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

افشین بهرامی فریادرس در گفتگو با مهر، تصریح کرد: این نمایشگاه دارای دو نوع آثار تاریخی و قومی بوده و لباس های تاریخی مربوط به دوره قاجار و لباس های اقوام مختلف ایرانی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی  با اشاره به حضور داور بین المللی در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: به آثار برگزیده این نمایشگاه جوایزی تعلق خواهدگرفت.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون  گفت: بخش دوم این نمایشگاه نیز در تعطیلات عید نوروز و در یکی از محوطه های تاریخی بیستون یا طاقبستان کرمانشاه و طی روزهای ۵، ۶ و ۷ فروردین ۹۶ بر پا خواهد شد و علاقه مندان به مد و لباس ایرانی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: هم چنین علاقه مندان علاوه بر بازدید از نمایشگاه های فوق می توانند اقلام مورد نیاز خود را از بین لباس های موجود که همگی تولیدات دانشجویان مرکز فوق هستند خریداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار