رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اجرای طرح محدودیت ترافیکی تردد به مناسبت ایام آخر سال و جمعه غریبان در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به اذحام جمعیت برای تسهیل در عبور‌ومرور وسایل نقلیه محدوده ترافیکی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 09 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،محمد مرادی  با اشاره به اجرای طرح محدودیت ترافیکی تردد به مناسبت ایام آخر سال و جمعه غریبان در خیابان‌های اصلی این شهر، اظهار داشت: محدودیت ترافیکی وسایل شخصی(ساعت هشت صبح امروز) از ضلع شرقی میدان آزادی به سمت میدان شهدا  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه وسیله نقلیه شخصی به‌سمت میدان شهدا اجازه تردد ندارد، گفت: تقاطع‌های طول مسیر نیز پوشش داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه به محدودیت ترافیکی بلوار کیانشهر به سمت میدان شهدا نیز اشاره کرد و افزود: خودروهای شخصی که از مسیر کیانشهر به‌سمت میدان شهدا تردد می‌کنند، به بزرگراه امام خمینی(ره) هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه از تقاطع شهید غیرتمند در بزرگراه امام خمینی(ره) شمال به جنوب محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اذحام جمعیت برای تسهیل در عبور‌ومرور وسایل نقلیه محدوده ترافیکی اجرا می‌شود.

این مسؤول تردد وسیله نقلیه عمومی و امدادی را در مسیرهای اعلام شده آزاد اعلام کرد و گفت: شهروندان به توصیه‌های پلیس راهور در راستای اجرای این طرح و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار