مسؤول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از اعزام نخستین گروه کاروان راهیان‌نور دانشجویی کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: کاروان راهیان‌نور فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 09 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،عباس اخلاقی، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه‌ها و ایثارگری آن دوران از جمله ارزش‌های فرهنگی است که نباید فراموش شود.

وی از اعزام نخستین گروه کاروان راهیان نور دانشجویی استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: کاروان راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های والای دفاع مقدس است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه مناطق عملیاتی را همانند یک دانشگاه دانست و ادامه داد: یادآوری دوران دفاع مقدس نیز مانند درس‌های دانشگاه است.

وی به بازدید یک‌هزار و 500 دانشجو از مناطق عملیاتی طی سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان در قالب این کاروان‌ها از نزدیک با رشادت‌ها، جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

اخلاقی به وجود راویان دوران دفاع مقدس و روحانیان در کاروان‌های راهیان‌نور اشاره و بیان کرد: 2 هزار دانشجو در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار