بهمن افراس در گفتگو با تابناک؛
مسئول هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی اسلام آباد غرب گفت: در جهت احیا بازی های بومی- محلی هیئت شهرستان اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است که در سال جاری چندین مسابقه محلی در روستا برگزار کرده ایم.
کد خبر: ۳۹۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 11 March 2017
بهمن افراس امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: هفته گذشته فینال مسابقات دهه فجر در شهرستان با حضور رئیس هیئت بازی های بومی  -محلی استان کرمانشاه، نایب رئیس هیئت استان، و مسئولان ارشد شهرستان برگزارشد.

وی با بیان اینکه در این مسابقه ۱۴  تیم والیبال و ۶ تیم  طناب کشی به رقابت پرداختند، افزود:  تیم روستاهای تراب، مومه ای و شهدای گردنگاه قوچمی در مسابقه والیبال  به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اسلام آباد غرب، گفت: در رشته طناب کشی، تیم روستاهای قلعه شیان اول، روستای مومه ای دوم و تیم روستای چقاگل در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.

افراس با اشاره به اینکه از طرف رئیس و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان و روسای ادارهای سطح شهرستان جوایزی به تیم های برتر اهدا شد، افزود: همچنین به بهترین بازیکن، بیست نفر از تماشاگران و بازیکن اخلاق جوایزی داده شد.

 او در خاتمه گفت:  در دور قبل مسابقات طناب کشی جام فجر با شرکت ۶ تیم که با همکاری هیئت روستایی اسلام آباد غرب و حوزه مقاومت سیدالشهدا برگزار، که تیم های روستاهای قلعه شیان، مومه ای توانستند با غلبه برحریفان به مرحله فینال این دوره از مسابقات  راه یابند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار