مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به آمادگی نوروزی فرودگاه کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه به 140 تا 150 پرواز خواهد رسید.
کد خبر: ۳۹۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 11 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، مجتبی بیاتی ، اظهار کرد: در این ایام تعداد پروازهای هفتگی از حدود 120 نشست و برخاست، به 140 تا 150 نشست و برخاست در هفته افزایش می‌یابد.

وی برقراری پرواز فوق‌العاده نوروزی به مقصد "شارجه" را از جمله آمادگی‌های نوروزی فرودگاه کرمانشاه دانست و تاکید کرد: این پرواز از 29 اسفند تا 15 فروردین، به صورت 10 پرواز رفت و برگشت انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه هم خبر داد و افزود: در ایام نوروز پرواز به دو مقصد تهران و کیش در مدت 29 اسفند تا 15 فروردین به صورت مقطعی افزایش خواهد یافت.

بیاتی ادامه داد: در این ایام تمام پرنسل فرودگاه نیز در آماده‌باش هستند و مرخصی برای پرسنل نداریم.

وی در ادامه از تشدید نظارت بر قیمت غرفه‌های تجاری موجود در فرودگاه کرمانشاه هم یاد کرد و گفت: غرفه‌ها موظفند قیمت خود را در معرض دید نصب کنند.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از آموزش رانندگان تاکسی فرودگاه و توزیع بروشور معرفی کرمانشاه بین آنان هم خبر داد و یادآور شد: مقرر شده این افراد لباس فرم واحد هم بپوشند.

بیاتی تصریح کرد: کار دیگری که انجام می‌شود ایجاد یک اتاق مخصوص میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فرودگاه برای معرفی کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه استقبال نمادین از اولین مسافرهای فرودگاه کرمانشاه در ایام نوروز را نیز داریم.

به گفته این مسئول آراستگی و نظافت ظاهر فرودگاه، استقرار هفت سین نوروزی در فرودگاه، چاپ بنرهای خوش آمدگویی، رنگ آمیزی و گل کاری جداول و ... از دیگر اقدامات نوروزی 

فرودگاه کرمانشاه است.

بیاتی با اعلام سامانه 10007069، گفت: این سامانه نیز به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات مسافرین در نظر گرفته شده تا اگر مشکلی بود، با ما در میان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار