شهردار کرمانشاه گفت: نوروزگاه های زیبا در نقاط مختلف شهر کرمانشاه برای رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۳۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 16 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،آرش رضایی ، اظهار داشت: در بحث استقبال از مهمانان نوروزی مجموعه ای از برنامه های متنوع در ستاد نوروزی تدارک دیده شده است.

شهردار کرمانشاه از برپایی سفره های هفت سین نوروزی در نقاط غیرترافیکی شهر خبر داد و افزود: مجموعه ای از برنامه های شاد شامل تئاتر خیابانی، نمایش و برنامه های موزیکال در ایام نوروز داریم.

رضایی سامانه ۱۳۷ را جهت اطلاع مسافران نوروزی از آدرس های مراسمات نوروزی و برنامه‌های شهر اعلام کرد و گفت: با توجه به بارندگی های خوب اخیر امکان ادامه عملیات 
آسفالت و خط کشی معابر برای امسال فراهم نشد. 

وی اظهار کرد: حجم زیادی از مصالح شنی و قیر برای انجام عملیات آسفالت دپو شده، پیمانکاران نیز شارژ مالی مناسبی شدند و در سال ۹۶ عملیات آسفالت در چندین جبهه ادامه خواهد یافت.

رضایی با اشاره به در دست اقدام بودن عملیات احداث پارک سراب قنبر ر مساحت ۱۶۸ هکتار افزود: این پارک تا ۱۶۰۰ هکتار ظرفیت توسعه دارد.

وی به کمبود شدید منابع مالی شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ۹۵ درصد منابع مالی شهرداری کرمانشاه به طور مستقیم یا غیرمستقیم از جیب مردم تأمین می‌شود و تنها ۵ درصد منافع مالی شهرداری دولتی و به اصطلاح نفتی است.

رضایی از استقرار ۳۴ کانکس برای اسکان مسافران نوروزی در شهر کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: در این فضاها مسائل امنیتی را با نیروی انتظامی هماهنگ شده و در ورودی شهر نیز 
سه ایستگاه داریم.

وی با اشاره به آماده بودن نوروزگاه ها برای مسافران و مهمانان نوروزی در  نقاط مختلف شهر کرمانشاه گفت: این نوروزگاه ها مجموعه ای از محیط فرهنگی، اسکان، برنامه های شاد 
و... است و به عنوان نمونه در طاقبستان نوروزگاه با لحاظ نمودن فضای فرهنگی تدارک دیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار