حسن پیرکرمی در گفتگو با تابناک:
دبیرستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب از تشکیل هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 19 March 2017
 
 حسن پیرکرمی دبیرستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو باخبرنگارتابناک گفت: در اجرای ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی ، روز شنبه مورخ 95/12/28 جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور دکترافشین کریمی فرماندارورییس ستادانتخابات شهرستان، رئیس واعضای هیأت نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی و اكثریت معتمدین درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرمانداراسلام آباغرب تصریح كرد: باید تلاش نماییم با قانون مداری و قانون گرایی بستر حضور حداكثری مردم در پای صندق های رأی را فراهم نماییم.

"کریمی" سپس به ارائه برخی از راهكارهای مؤثر جهت مشاركت حداكثری در انتخابات پرداخت و اظهار كرد: رعایت اصل بی طرفی از سوی مسئولین اجرایی و نظارتی در قبال نامزدهای انتخاباتی و گروه های سیاسی، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از امكانات دولتی در ایام انتخابات، پرهیزاز هر گونه تنش سیاسی در حوزه انتخابیه، نظارت و تأكید بر رعایت اصول اخلاقی و قانونی در رقابت های انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها و مواردی از این قبیل راهكارهای مؤثری جهت مشاركت حداكثری مردم در انتخابات است.

وی همچنین تأكید كرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار كننده اصلی انتخابات مردم هستند و دولت مقدمات كار را آماده می كند.

در پایان جلسه 8 نفر از معتمدین با رأی گیری مخفی و كسب اكثریت نسبی آرا به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیأت اجرایی شهرستان تعیین شدند.

پیرکرمی گفت:براساس تبصره یک از ماده 45 قانون انتخابات شوراها، مهلت ثبت نام 7 روزازتاریخ 30اسفند95تاپایان وقت اداری 6فروردین96  می باشد و تأیید صلاحیت داوطلبان بعد از تأیید هیأت نظارت اتفاق می افتد.

دبیرستادانتخابات شهرستان اسلام آبادغرب افزود:مهلت اعتراض به نتایج هیأت اجرایی در تأیید صلاحیت داوطلبان 4 روز پس از اعلام نتیجه بوده و هیأت نظارت تا 10 روز از تاریخ دریافت شکایات باید به موارد رسیدگی نماید و آخرین مهلت اعلام نتايج تأیید صلاحیت داوطلبان،  اردیبهشت است.
 
پیرکرمی اسامی اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب را به شرح ذیل اعلام کرد:
1-افشین کریمی فرماندارو رئیس هیأت اجرایی 
2- محمدسلیم پوررئیس اداره ثبت احوال عضوثابت اداری
3-حسن رجبی رئیس اداره آموزش و پرورش عضوثابت اداری
4_مسعودجابری
5_کیومرث پرندین
6_گودرزطلوعی
7_محمودمصطفایی
8_عبدالرضاعزیزی
9_مهدی کاظمی تبار
10_مهین زمانی
11_هاشم نوروزی
بعنوان عضواصلی وافرادمشروحه ذیل نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات معرفی شدند.
1_محمدیاربالایی
2_جهانشاه نظری
3_حسن نازآفریده
4_قاسم بختیارپور
5_شاپورمنصوری
ماده 32- به منظور برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر، هیأت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت رئیس اداره ثبت احوال ، رئیس آموزش و پرورش و هشت نفر از معتمدان در محدوده شهرستان تشکیل می شود.
تبصره 1- برای تعیین هشت نفر معتمدان هیأت اجرایی، فرماندار سی نفر از معتمدان اقشار مختلف مردم ازمحدوده شهرستان را انتخاب و پس از تأیید هیأت نظارت از آنان دعوت بعمل می آورد.
تبصره 2- اعضای هیأت اجرایی شهرستان و معتمدان دعوت شده از سوی فرماندار نباید داوطلب عضویت در شورای شهر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار