عثمان ویسی در گفتگو با تابناک :
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسراز ثبت نام و پذیرش مهمانان نوروزی درستادهای اسکان آموزش وپرورش این شهرستان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در پنج مدرسه مجری طرح اسکان مهمانان نوروزی ، ۶۹۰ متر مربع فرش در چهل اتاق از این مدارس توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 19 March 2017

عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: در نشست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر با مدیران مدارس و سرایدران مدارس مجری طرح اسکان، چهل اتاق از پنچ مدرسه با امکانات لازم برای اسکان مسافرانی که به شهرستان سفر می کنند، اختصاص یافته است. 

 وی با اشاره به مهمان نوازی مردم روانسر وجود جاذبه های تفریحی -  گردشگری بی شمار این شهرستان در استان کرمانشاه، افزود: تکریم مسافران و فراهم کردن فضای مناسب برای اسکان آنان در شهرستان به عنوان * دروازه اورامانات* جزو اولویت اصلی ستاد اسکان مهمانان نوروزی،  این اداره است.

ویسی تصریح کرد: دفتر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال جاری در محل ساختمان دبیرستان شهید کاوه مرادی* واقع در میدان شهدا شهر روانسر آماده پذیرش مهمانان، است.

ویسی افزود : دفتر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی از 25 اسفند ماه جاری در محل ساختمان دبیرستان شهید کاوه مرادی واقع در میدان شهداء شهر روانسر آماده پذیرش مهمانان است.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات مورد نیاز برای اسکان مهمانان نوروزی در بین مدارس مجری طرح اسکان توزیع شده است، گفت:  بیش از ۱۱۵ تخته فرش ۶ متری با متراژ ۶۹۰ متر مربع و ۲۰ دستگاه یخچال برای استفاده مسافران نوروزی اختصاص داده ایم.

این مسئول ادامه داد:  هم چنین ۲۲۰ تخته پتوی یک نفره با توجه به ظرفیت پذیرش هر اتاق در اختیار مهمانان قرار می گیرد که با توجه به احتمال افزایش مهمانان و در خواست آنان برای اسکان در مدارس ۶ واحد آموزشی با ۴۲ اتاق اختصاص یافته است.

ویسی با اشاره به فعالیت اسکان مهمانان نوروزی با حضور اعضای این ستاد در آموزش و پرورش شهرستان روانسر، افزود: اولین جلسه روز شنبه ۲۳ بهمن ماه سال جاری به منظور شرح وظایف هر کدام از اعضا برگزار شد که از ۲۵ اسفندماه سال جاری ما آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان و مسافران هستیم.

او تشریح کرد: به منظور انجام تبلیغات محیطی و راهنمای مسافران، با هماهنگی روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اقلام تبلیغی شامل تراکت، پلاکارد و بنرهای تبلیغی تهیه که قبل از ورود مسافران در نقاط گردشگری و همچنین منطقه های  مختلف شهر نصب می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر به جاذبه های گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت:  وجود سراب خروشان روانسر، تپه های  سه گانه  موسایی، غار قوری قلعه، گور دخمه های فرهاد،  سراب جاوری و جنگل های بخش شاهو باعث شده تا مسافران بی شماری شهرستان روانسر را برای  گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنند.

 شهرستان روانسر در ۶۰ کیلومتری * استان کرمانشاه * واقع شده که با شهرستان های جوانرود و پاوه هم جوار است.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار