رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از پلمب 5 قصابی متخلف در این شهرستان به دلیل عرضه کشتار غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵ 21 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر احمد امیری رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و توریستی بودن شهرستان جوانرود، شبکه دامپزشکی این شهرستان طبق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی که یکی از مهمترین وظایف دامپزشکی می باشد را از تاریخ 24 اسفندماه سال 95 آغاز کرده است.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح مذکور تا 14 فروردین ماه سال جاری، افزود: اجرای این طرح در سطح شهرستان جوانرود در قالب 3 اکیپ ثابت، سیار و کشتارگاه انجام می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر این اساس اکیپ شبکه دامپزشکی شهرستان در راستای تامین بهداشت عمومی جامعه در بازدید از رستوران ها،  کبابی ها و قصابی های سطح شهر 35 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی و فاسد را از تعدادی از این اماکن کشف، ضبط و معدوم کرد و تذکرات و اخطاریه های کتبی به صاحبان آنها داده شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود عرضه کشتار غیرمجاز را تهدیدی برای سلامت شهروندان و به ویژه مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: کشتارهای غیرمجاز و غیر بهداشتی دام در مسیر جوانرود _ بیاشوش سلامت مسافران و بهداشت عمومی جامعه را مورد تهدید جدی قرار می دهد، لذا با اخذ حکم قضایی از دادستانی شهرستان و با همکاری فرماندهی انتظامی و اداره نظارت بر اماکن تعداد 5 باب مغازه در روستای صفی آباد که صاحبان آنها نسبت به تذکرات، اخطاریه های کتبی و تعهدات محضری بی اعتنا بودند، پلمب گردید. 

دکتر امیری همچنین از شهروندان خواست که موارد تخلف اینچنینی را از طریق سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار