ایوب محمدی پور در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بنا به ضرورت با در نظر گرفتن همه جوانب و فراهم کردن امکانات رفاهی در مراکز اسکان از آمادگی دو مرکز شبانه‌روزی در شهر تازه آباد(پردیس و پژوهش ) برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 21 March 2017
ایوب محمدی پور امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: ثبت نام و پذیرش همکاران فرهنگی از عصر ۲۷ اسفندماه سال گذشته شروع  شده و تا پایان ۱۳ فروردین ماه  ادامه دارد که دو مرکز شبانه روزی در شهر تازه آباد آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

وی به ایجاد فضای شاد در مراکز اسکان مهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: در زمان پذیرش مهمانان در مراکز اسکان به هر یک از مسافران یک بسته غذایی شامل آب معدنی‌، کیک و دستمال کاغذی داده می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان با در اختیار قرادادن شبانه روزی  ۱۵ اتاق با ظرفیت ۷۵ نفر آماده پذیرایی از مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز است.

محمدی پور به شرایط آب و هوایی مطلوب و لزوم معرفی جاذبه های گردشگری به مسافران در  شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و اظهار داشت:  با نصب  بنر در ورودی شهرستان مسافران را به سمت محل اسکان راهنمایی کرده و ما با در نظر گرفتن تمام جوانب، امکانات رفاهی را برای مهمانان نوروزی فراهم کرده ایم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار