مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تورهای رایگان کرمانشاه گردی ویژه میهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه برگزار شده است.
کد خبر: ۳۹۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 22 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، مهندس جلیل بالایی با بیان مطلب فوق اظهارکرد: با همکاری سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تعدادی تاکسی و ون جهت راه اندازی تور رایگان کرمانشاه گردی به کار گرفته شده است تا به مهمانان و مسافران نوروزی سیرویس دهی کنند. 

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: مسیر حرکت این تورهای کرمانشاه گردی از مجموعه تاریخی- فرهنگی تاقبستان به سمت بازار سنتی کرمانشاه، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک به صورت رفت و برگشت می باشد. 

بالایی تصریح کرد: برای رفاه حال مهمانان و گردشگران نوروزی این تور گردشگری راه اندازی شده است که مسافرین نوروزی می‌توانند برای استفاده از آن به محل ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان کرمانشاه واقع در محوطه تاقبستان مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: این تور گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به مسافرین نوروزی است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تجربه برگزاری این تورهای کرمانشاه گردی در سالهای گذشته نشان داده که همواره مورد استقبال ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار