در راستای معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، 500 قطعه صنایع‌دستی به‌همراه اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری استان به گردشگران نوروزی ورودی شهرهای مختلف استان اهدا شد.
کد خبر: ۳۹۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 22 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استانکرمانشاه، جلیل بالایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: صنایع دستی کرمانشاه ریشه در تاریخ و تمدن این کهن دیار دارد و نزد تمامی ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال در ایام نوروز به صورت ویژه از میهمانان و گردشگران ورودی به استان پذیرایی و استقبال می کنیم که در این میان صنایع دستی کرمانشاه را نیز به آنها معرفی خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در لحظه تحویل سال نو و با ورود نخستین پروازها به فرودگاه کرمانشاه علاوه بر گل و شیرینی، صنایع دستی اصیل کرمانشاه که همان گیوه کرمانشاهی است را در قالب یک طراحی جدید و به شکل دسته کلید به گردشگران هدیه دادیم.

بالایی همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در تمامی 14 شهرستان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی است تا گردشگران و میهمانان نوروزی استان با صنایع دستی و آثار تولیدی سنتی استان بیشتر آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار