عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: از آغاز به کار ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان روانسر تا روز دوم فروردین ماه جاری 203 نفر پذیرش و اسکان شده اند .
کد خبر: ۳۹۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 23 March 2017

عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه اظهار داشت: از 25اسفند ماه 95 تا دوم فروردین 96 تعداد 39خانوار با 203 نفر در مدارس  محل اسکان آموزش وپرورش این شهرستان پذیرش و اسکان داده شدند .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی شش مدرسه با 40 اتاق تجهیز و آماده شده بود، این تعداد مسافر نوروزی درپنج واحد آموزشی اسکان داده شده اند . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر با بیان اینکه اکثر مهمانان اسکان داده شده از برخورد مسئولان پذیرش و اسکان و امکانات تهیه شده در مدارس اظهار رضایت داشتند، تصریح کرد: مسافران استان های؛آذربایجان شرقی و البرز بیشترین آمار پذیرش را به خود اختصاص داده اند.
ویسی با اشاره به فعالیت دفتر پذیرش واسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش در شهرستان روانسر افزود:  دفتر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در دبیرستان پسرانه* شهید کاوه مرادی*  شهر روانسر واقع در میدان شهدا روبروی اداره پست بصورت 24 ساعته آماده پذیرش واسکان مهمانان نوروزی است . 

او به جاذبه های گردشگری شهرستان روانسر نیز اشاره کرد و گفت :سراب روانسر ، غار قوری قلعه ،غار کاوات ،سراب جاوری ، گوردخمه فرهاد ، ارتفاعات کوه شاهو، چشم اندازهای زیبای جنگلی در بخش شاهو ،گردنه جاده روانسر به کامیاران  و زیارتگاه منسوب به * اویس القرنی * در جاده روانسر به کرمانشاه از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد .
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار