نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همراه مردم و مسئولان در تحقق شعار سال رهبری، شکوفایی اقتصادی و پیشرفت کشور را به همراه دارد.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 23 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد تجری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شعار 
سال بیانگر دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رفع مشکل اشتغال جوانان و بهبود بیش از پیش وضعیت اقتصادی کشور است.

وی بیان کرد: فرامین رهبری باید نصب العین همگان باشد و برای تحقق شعار سال نیز باید با همت مضاعف برای بهبود وضعیت اشتغال و شکوفایی بیش از پیش پیش اقتصادی گام برداریم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به ضرورت های داخلی و بین المللی و با در نظر گرفتن مشکلات داخلی که اطلاعات کاملی از آن دارند، هر سال را نامگذاری می کنند تا 
بتواند بخشی از مشکلات مردم را رفع کنند.

وی با بیان این که نگاه رهبری در نامگذاری سال، یک نگاه حکیمانه و برگرفته از یک اشراف اطلاعاتی کامل است، اضافه کرد که امروز مهمترین مساله کشور موضوع اقتصاد و بیکاری جوانان است و شعار سال نشان داد رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مساله واقف و اشراف اطلاعاتی کاملی دارند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اقتصاد مقاومتی را یک نسخه شفابخش برای بیمه شدن اقتصاد کشور در عرصه بین المللی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر همواره مدنظر رهبری بود و نامگذاری متوالی آن به معنای اهتمام بیشتر برای رفع مشکلات موجود در این بخش است.

تجری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های مختلف به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای بهبود وضعیت موجود تاکید کردند.

وی اظهار کرد: باید در جهت تحقق سیاست های اقتصادی مقاومتی با تلاش جهادی دولتمردان و در سایه اتخاذ راهکار درست و اصولی و برنامه ریزی دقیق و منسجم، تلاش مضاعفی صورت گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی باعث رونق کسب و کار و در نهایت بهبود وضعیت اشتغال و رفع مشکل بیکاری 
در کشور می شود.

تجری افزود: مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در جهت تحقق شعار سال دریغ نخواهد کرد و هر لایحه ای را که دولت در این خصوص ارائه کند، تصویب می کند و قاطعانه از آن حمایت خواهدکرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار