مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: 100 درصد ظرفیت اماکن اقامتی استان در اختیار گردشگران نوروزی برای اسکان است.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 25 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک، مهندس جلیل بالایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول ايام نوروز سال جاری هيچ مسافري که تقاضای اسکان داشته است را بدون اسکان باقي نگذاشته و نخواهیم گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های استان کرمانشاه به ویژه آموزش و پرورش با اختصاص دادن مدارس و مهمانسراهای خود، در عرضه خدمات به مسافران نوروزي از هيچ اقدامي کوتاهي نکرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال خوشبختانه شاهد همکاری و همراهی خوب کلیه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه هستیم و امر خدمت رسانی به گردشگران به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

بالایی یادآور شد: در چند نقطه شهر و ورودی اغلب شهرستانهای استان کرمانشاه مکانهایی به عنوان کمپ‌های اقامتی با همکاری شهرداری و هلال احمر برای اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی درنظر گرفته‌ایم.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تجهیز و آماده سازی مدارس شرایط ویژه ای را برای اسکان گردشگران در این دیار به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: برای هر مسافری که تقاضای اسکان داشته باشد، شرایط فراهم است و گردشگران و میهمانان نوروزی می‌توانند جهت بهره‌مندی از امکانات اسکان به ستاد اسکان استان واقع در مجموعه تاریخی فرهنگی تاقبستان مراجعه کنند.

بالایی یادآور شد: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ارائه خدماتی مطلوب و شایسته به گردشگران و میهمانان نوروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار