الناز اکبری در گفتگو با تابناک:
کارشناس ارشد روانشناسی گفت: آنچه که بهترین عملکرد در کنکور را ایجاد خواهد کرد، خود فرد است زیرا که ایام نوروز بهترین فرصت مناسبی برای جمع بندی و مرور درس ها و آمادگی برای کنکور در کنار تفریح و دید بازدید، است.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸ 25 March 2017
الناز اکبری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:عوامل زیادی برای موفقیت داوطلبان در کنکور وجود دارد، که  یکی حیطه فردی که مربوط به خود فرد و دیگری حیطه خانواده است.

وی ادامه داد: لزوم  کسب نتیجه مطلوب در کنار مطالعه ی مفید  همکاری خانواده ها در ایجاد فضای  مناسب برای بهبود نتایج  لازم است.

کارشناس ارشد روانشناسی عمومی گفت: گاهی اوقات خانوادها با متمرکز شدن روی نتیجه موفقیت فرزند خود آرامش روانی آنان را کاهش می دهند.

وی با بیان اینکه بهترین عامل موفقیت دراین زمینه استفاده از امید و اطمینان بخشی و ایمان داشتن به عملکرد فرزند خود است، افزود: دراین راستا باهدف موفقیت پیش می رود.

اکبری خاطر نشان کرد: امامتاسفانه  تمرکز بر نتیجه کار  دراین راستا دربین تمام خانواده ها رواج یافته است که این عامل کاهش موفقیت است.

او با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت بهتر مطمئنا باید همه ی عوامل  دست به دست هم بدهد، اظهار داشت:  مشاوره داشتن بایک مشاوره تحصیلی مثمر ثمر خواهد بود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار