کلینیک جامع فوق تخصصی بوستان در مقابل بیمارستان امام رضا(ع) ودستگاه رادیوتراپی که ازمصوبات سفر رهبری بود در کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 13 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح این کلینیک جامع فوق تخصصی افزود:کلینیک بوستان با هشتاد مطب ساخته شده که در راستای طرح تحول سلامت است .

وی خاطر نشان کرد:اکنون کار های زیادی در پیش رو داریم که بخش عمده آن مربوط به مرکز بوده و دستگاه های مربوطه باید مجوز استخدام نیروی انسانی را بدهندو در کرمانشاه دو یا سه مرکز آموزشی باید داشته باشیم که بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است 

وزیر بهداشت ابراز داشت:با توجه به شرایطی که در دفاع مقدس وشرایط کنونی از نظرجغرافیایی ،اقتصادی و گردشگری که استان دارد باید سازمان برتامه ریزی و بودجه برای ساخت آن همکاری کند تا همه ی کشور تبدیل به کارگاه بزرگ عملیاتی شود و در سه سال گذشته سه هزارو ۵۰۰ پروژه را شروع کردیم  که تا قبل از پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت:روند اجرای پروژه ها در کرمانشاه خوب بوده و قطبیت مرکز آموزشی تصمیم گرفته شده که یک سال در کرمانشاه و یک سال در همدان باشد که باید توجه بیشتری به کرمانشاه شود .

براین اساس ، کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان مقابل بیمارستان امام رضا با هشتاد مطب تخصصی و فوق تخصصی افتتاح  شد و این بیمارستان در چهار طبقه خدمات پاراکلینیکی، داروخانه، سونوگرافی ،آزمایشگاه، فیزیو تراپی، با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از محل سفر رهبری  در سال ۹۵ با زیر بناب ۶ هزارمترمربع ساخته شده است.
 
در ادامه سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه ،مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی کرمانشاه بااعتبار ۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث شده و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سپس افتتاح مرکز تحقیقات اختلالات خواب بیمارستان فارابی از دیگر پروژه هایی بود که در سفر وزیر به استان کرمانشاه صورت گرفت که این مرکز با اعتبار ۲ میلیارد ریال و در مساحت چهارصد متر مربع ساخته شده و به بعبارتی مرکزیت غرب کشور در این مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار