نماینده مرم شهرستان اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت تدبیرو امید در یکسال گذشته انقلابی کار کرد و نباید در این خصوص نباید با منفی بافی در ذهن مردمایشان یاس ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۰۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 14 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک حشمت فلاحت پیشه درآیین افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره)افزود: خدا را شاکرم به خاطر وقوع این اتفاقات در این ایام نوروز و از فرماندار، استاندار و دکتر کریم برای پیگیری و اجرای این پروژه تشکر می کنم

حشمت فلاحت پیشه اظهارداشت: من در مجلس هفتم و هشتم برای اجرای این پروژه (فازدوم بیما رستان امام خمینی) مجبور شدم از وزیر وقت سئوال کرده و پاسخ جواب را بگیرم چرا  وقتی که صدومین تصادفی را به بیمارستان قدیم انتقال داده برخی از آنان به علت نبود امکانات فوت می کردندو اکنون خیلی از مشکلات با افتتاح فاز دوم این بیمارستان رفع می شود.
 وی خاطرنشان کرد:ما اگر براساس محاسبات گذشته برای اجرای این پروژه پیش می رفتیم اکنون افتتاح این پروژه در یک سال گذشته  صورت نمی گرفت. و پروژه هایی از جمله راه آهن و پتروشیمی اسلام‌آباد غرب که دولت وعده اجرای آن را داده است که عملیاتی می شود و با منفی بافی یاس در ذهن مردم ایجاد نکنیم .

فلاحت پیشه تصریح کرد: بیمارستان قدیم یاددگار دوران دفاع مقدس است که با منافقان در جنایتی بزرگ بیمارستان را به همراه بیماران آن به آتش کشیدند واین نیازمند تجهیزاتی است که من  در نامه ای ارایه دادم و در خواست ارایه تجهیزات دادم وبرای اولین بار در کشور به اسلام آباد غرب دادند.

ایشان تاکید کردند: باید با حضور و به کارگیری پزشکان متخصص درشهرستان تقویت شود و به کارکنانی که از ابتدای جنگ تا کنون در بیمارستان خدمت کرده اند عیدی در شان آنان داده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار