وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره 2 کرند را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۰۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 14 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک سید حسن قاضی زاده هاشمی در سومین روز سفر به استان کرمانشاه ، در سفر به شهرستان  دالاهو با حضور جمعی از مسئولان و مردم مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره ۲ کرند را با اعتبار چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان دالاهو‌در آیین افتتاح این مرکز گفت: با افتتاح این مرکز اکنون بسیاری از مشکلات مردم در حوزه ی بهداشت و درمان رفع می شود و احداث این پروژه یکی از بی نظیر ترین اقدامات در طول سال های گذشته بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد:شهرستان دالاهو با  ۴۰ هزار نفر جمعیت ،دو هزار متر مربع مساحت دارد که دارای سه بخش گهواره ، ریجاب و کرند بوده و یکی از محرومترین شهرستان های استان کرمانشاه است.که با مردمانی خونگرم  همواره وفاداری خود را انقلاب ثابت کرده اند که مزدم در حوزه ی بهداشت و درمان محروم هستند، و جمعیت عشایر که در این منطقه حضور دارند نیز از خدمات درمانی شهرستان نیز بهره مند می شوند.

به گفته این مسئول مهم ترین دغدغه مردم در شهرستان خدمت رسانی در حوزه ی بهداشت و درمان است که از وزیر درخواست داریم در کنار مسئولان دیگر  توجه ای  ویژه ای به این شهرستان داشته باشند

ازم بذکر است این مرکز از محل تامین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ومجری طرح مدیریت عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است ساخته و به بهره بردازی رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار