معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: پس از اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی در هیئت نظارت نتایج توسط فرمانداری‌ها به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 16 April 2017
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: صلاحیت 6 هزار و 207 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان توسط هیات های اجرایی تائید شد.

به گزارش ایرنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار بیان کرد: هیات های اجرایی صلاحیت پنج هزار و 74 داوطلب شوراهای اسلامی روستا و یک هزار و 133 داوطلب حضور در شورای اسلامی شهرها را تائید کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اتمام زمان بررسی صلاحیت این افراد در هیات اجرایی ، مجدد صلاحیت افراد تائید شده در هیات نظارت مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: پس از اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی در هیات نظارت نتایج توسط فرمانداری ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

الهی تبار گفت: طبق قانون پس از اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت، اول اردیبهشت هیات نظارت نظر خود را به بخشداریها و فرمانداری ها اعلام می کند. 

وی تاکید کرد: صلاحیت افرادی که در هیات اجرایی و هیات نظارت تایید نشده است چهار روز مهلت دارند درخواست بررسی مجدد خود را ارائه دهند.

از 30 اسفند تا روز یکشنبه 6 فروردین 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان نام نویسی کردند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار