مسئول مرکز هنرهای و قومی بسیج استان کرمانشاه گفت: بازی شبیه ساز سبک زندگی «قوشمه» با فضاهای متنوع منتشر شد.
کد خبر: ۴۰۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،امیر محمدی، اظهار داشت: بازی شبیه ساز سبک زندگی «قوشمه» با فضاهای متنوع از سوی این استودیو منتشر شد.

وی گفت: در بازی قوشمه (به معنای بازیگوش) فضاهای بازی و مینی گیم های سرگرم کننده ای فراهم شده است، که بجز سرگرمی برای کاربران، امکان آشنایی با عناصر بومی و ملی ایران را از طریق لباس ها، غذاها و نوع زندگی قوشمه، میسر کرده است.

محمدی افزود: این موجود با نمک، عواطف و غرایزی مشابه انسان‌ها دارد. کاربر نیز در این بازی وظیفه‌ نگهداری، سرگرم کردن و برطرف کردن نیازهای قوشمه را برعهده خواهد داشت، در نتیجه در صورت عدم رفع نیازهای ذکر شده، شما شاهد کاهش سلامت و خوشحالی قوشمه خواهید بود.

وی تنوع محیطی را از دیگر ویژگی‌های این بازی دانست و گفت: مکان‌های بازی در مجموع شامل دو بخش اصلی محیط داخل و خارجی خانه می‌شوند. بازیکنان باید برای مدیریت بهتر قوشمه با این محیط‌ها در تعامل باشند همچنین برای افزایش این قبیل تعامل‌ها، مینی‌گیم‌های ویژه‌ای بسته به نوع محیط طراحی و در نظر گرفته‌ شده اند.

محمدی افزود: طبق طراحی بازی، تمامی رخدادهای بازی برروی عملکرد قوشمه تاثیر گذار است به عنوان مثال، در صورتی که سرگرم کردن قوشمه را فراموش کنید یا به وضعیت نظافت او رسیدگی نکنید، این شخصیت بازیگوش بی قرار و کثیف می شود.

وی بیان کرد: بازی قوشمه همچنین دارای سیستم شب و روز و تغییر فصل است. با توجه به ساعات شبانه‌روز و با توجه به فصل، کاربر باید دمای بدن قوشمه را مناسب نگه دارد تا از گرمازدگی یا سرمازدگی او جلوگیری شود.

محمدی لباس ها و رقص های محلی، آموزش صحبت کردن به قوشمه، پختن و بار گذاشتن غذاهای متنوع، انجام ورزش، نرمش و شیرین کاری و  حضور دوره گرد فصلی را از ویژگی 
های این بازی برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار