رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی با کسب هشت مدال رنگارنگ، نایب قهرمان تیم آزاد نوجوانان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی روستایی کشور شدند.
کد خبر: ۴۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمدحسین محبی در کرمانشاه با اشاره به به برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روستائیان کشور به میزبانی استان مرکزی، اظهار داشت: این رقابت‌ها که با حضور‌ 230 کشتی‌گیر از 12 استان کشور به مدت دو روز برگزار شد.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه به کسب مقام دوم تیم آزاد نوجوانان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: تیم کرمانشاه پس از استان زنجان، دوم شد و مازندران هم بر سکوی سوم ایستاد.

وی به حضور 10 کشتی‌گیر از استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: رضا رستمی، علی‌رضا رشیدی، پیام نظری، علی‌رضا دوستی، علی‌رضا رحمت‌آبادی، حسین 

مرادی، امیررضا ترکاشوند و سیدمهدی متولی به عنوان مدال‌آوران تیم استان، به ترتیب دو مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز را از آن خود کردند.

محبی در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد یادگار امام که تابستان سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود را کسب کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار