عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: بارها اعلام کردیم که دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کرمانشاه نیاز اساسی به اصلاح ساختار نیروی انسانی دارد اما شهردار به این مسئله بی‌توجه است.
کد خبر: ۴۰۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 18 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،خسرو زرافشانی ، اظهار داشت: بارها به شهردار کرمانشاه توصیه کردم که در خصوص واگذاری خدمات شهرداری همچون اتوبوسرانی، رفت و روب شهر و... به شرکت خارج از استان، با اعضای شورا در این مورد مشورت کند اما توجه نشد.

وی بیان کرد: وضعیت فعلی اتوبوسرانی تجربه خوبی برای درس گرفتن از نحوه مدیریت است اگر ما در بخش شهرداری و سازمان اتوبوسرانی، اتوبوس هایی را می‌داشتیم که خدمات مردم را انجام می دادند الان با اعتصاب بخش خصوصی روبرو نمی‌شدیم و کار مردم مختل نمی‌شد.

زرافشانی با تاکید بر اینکه شهردار کرمانشاه باید به تذکرات نمایندگان مردم در شورا توجه کند، گفت: سه ماه پیش به شهردار عنوان کردم که دبیرخانه ماده ۱۰۰ شهرداری مشکلات خاص دارد و باید خانه تکانی کامل در آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کرمانشاه  نیاز جدی به اصلاح ساختار نیروی انسانی دارد، گفت: با وجود این هشدارها اما شهردار توجهی نکرد و هم اکنون دبیرخانه ماده ۱۰۰ نقل محافل شده است.

زرافشانی خطاب به شهردار کرمانشاه گفت: ما گرفتاری‌های مردم و شهر را می‌دانیم اما شهردار کم توجه است و لایحه‌هایی را به صحن شورا ارائه می‌دهد و مصوب از شورا می‌گیرد که بعضا برای شهر مشکل ساز می‌شود .

این عضو شورا افزود: از سه ماه پیش به شهردار اعلام کردم که دبیر خانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیاز به خانه تکانی دارد اما انجام نداد تا اینکه پلمپ شد و دستگاه‌های قضایی و نظارتی وارد موضوع شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار