مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از آغاز به کار مرحله دوم سامانه سهام عدالت به منظور ثبت شماره شبا بانکی مشمولین خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 19 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازمهر، علی محمدی ، اظهار داشت: مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت از امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و در این مرحله مشمولان با مراجعه به بانکها و موسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی باید شماره ۲۴ رقمی شبا بانکی خود را تهیه نموده و شماره مورد نظر را بدون حروف IR  در سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir ثبت نمایند.

محمدی افزود: در این مرحله هر شخص باید به نام خود و نه به نام سرپرست خانوار حسابی نزد بانکها و موسسات ذکر شده داشته باشد تا در وقت مناسب، سود سهام فقط به حساب خود مشمولان واریز گردد. 

وی اضافه کرد: که در کنار ثبت شماره شبا بانکی، از مشمولان شماره تلفن همراه دریافت خواهد شد  تا اینکه پس از بررسی شماره شبا و صحت یا سقم آن به مشمولان از طریق پیامک اطلاع رسانی شود.

 محمدی همچنین افزود: چنانچه برای شخصی در خصوص صحیح یا غلط بودن شماره حساب پیامکی ارسال نشد می توان بعد از ۱۵ روز به سایت و صفحه خود مراجعه نموده و از صحت آن اطلاع یابد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: تنها مرجع رسمی جهت ثبت شماره حساب سامانه سهام عدالت می باشد و به کلیه مشمولین سهام عدالت توصیه اکید نمود که در فرآیند اجرای طرح ساماندهی سهام عدالت و به ویژه در اجرای این مرحله به منظور افتتاح حساب، دریافت شماره شبا بانکی و درج و ثبت آن در سامانه سهام عدالت، از اعلام و یا معرفی هرگونه شماره حساب، شماره شبا بانکی و هر نوع اطلاعات هویتی و مشخصات شخصی و افشای سایر اطلاعات مالی و پولی خود به افراد ناشناس اعم از مراجعان حضوری به دربمنازل یا از طریق تماس تلفنی و پیامک و یا در تعاملات فضا و شبکه های مجازی و اجتماعی و سایتهای اینترنتی و غیره جداً خودداری نمایند و مطمئن و آگاه باشند این مراجعات و تعاملات صرفاً با منظور و قصد سوء استفاده و کلاهبرداری اشخاص از آنان می باشد و سازمان خصوصی سازی هیچگونه تعامل حضوری، تلفنی و اینترنتی با مشمولان سهام عدالت یا سایر افراد نخواهد داشت.

 محمدی در ادامه گفت: ضرورتی به تعجیل مشمولین برای مراجعه به شعب بانکها یا درج اطلاعات و شماره شبا بانکی در سامانه نمی باشد و درخواست می شود که مشمولین تدریجا و در زمان مناسب نسبت به اجرای این مرحله اقدام نمایند.

وی گفت: مشمولین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ سوالات احتمالی با مرکز پاسخگوئی تلفنی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸  مستقردر سازمان خصوصی سازی تماس 
حاصل فرمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار