علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: مسابقه کتابخوانی پلاک با عنوان کتاب گلستان یازدهم با برگزاری آزمون چهار گزینه ای حضوری در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان با حضور اعضای شرکت کننده خواهر و برادر به ایستگاه آخر رسید.
کد خبر: ۴۱۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 22 April 2017
علی صفدری امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: مسابقه در سه بخش خلاصه نویسی، برداشت شما از کتاب و آزمون حضوری چهارگزینه ای با بیش از 700 نفر دانش آموز شرکت کننده از 14اسفند 95 لغایت 31 فروردین 96برگزار شد.

او‌با بیان اینکه کتابی که به عنوان منبع آزمون به داوطلبان معرفی شد به قلم خانم بهناز ضرابی زاده که با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک‌سال و هشت‌ماهه‌ی مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته است،افزود: که روز گذشته به کار خود پایان داد.

مسئول اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: مسابقه کتابخوانی پلاک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی وترغیب 
مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه آن، بین دانش‌آموزان برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان، خانواده ها و کادر مدارس قرار گرفت.

وی ادامه داد:جایزه  ویژه این مسابقه خواندن و لذت بردن از این کتاب کم نظیر می باشد اما در کنار آن به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه تعدادی جایزه 
مادی و معنوی از جمله 14 کمک هزینه سفر مشهد مقدس، 14 قطعه سکه طلا و 14 بسته فرهنگی به برگزیدگان مسابقه اهدا می شود.
گفتگو از حدیث  جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار