رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: حدود 50 درصد از قیمت زمین بعضی از شهرک‌های صنعتی که عملا تقاضایی برای سرمایه‌گذاری نداشته کاهش یافته تا سرمایه‌گذار حمایت و تشویق شود.
کد خبر: ۴۱۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 22 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،نعمت‌الله حقیقی، اظهار داشت: حمایت از
سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعت، کشاورزی و تلاش برای رفع موانع سرمایه‌گذاری از راهکارهای مسؤولان برای رونق تولید و اشتغال دراستان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید به ضرورت اعطای تسهیلات کم‌بهره به سرمایه‌گذاران، گفت: اختصاص اعتبار به صورت اوراق خزانه بخشی از سرمایه‌گذاری صنعتی و کشاورزی را حمایت و موجب تشویق سرمایه‌گذاران علاقمندان به فعالیت در این حوزه می‌شود.

وی با اشاره به تصویب 20 میلیارد تومان یارانه برای اجرای طرح‌های تولیدی در بخش‌ها کشاورزی و صنعت از محل سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان موظف هستند که با استفاده از از این منابع، سرمایه‌گذاری خود را به 200 میلیارد تومان افزایش دهند تا قادر باشند از مابقی منابع در نظر گرفته از محل سفر مقام معظم رهبری در خصوص تخصیص یارانه برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی که تا 100 میلیارد تومان قابل افزایش است، استفاده کنند.

حقیقی ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته از محل سفر مقام معظم رهبری به صورت اوراق خزانه‌دار برای حمایت ازبخش تولید صورت گرفته که به صورت یارانه سود تسهیلات واحدهای تولیدی در بخش تولیدات صنعتی و کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

این مسؤول کاهش قیمت شرکت شهرک‌های صنعتی استان را یکی دیگر از راهکارهای مسؤولان در راستای حمایت از سرمایه‌گذارن دانست و یادآور شد: حدود 50 درصد از قیمت زمین بعضی از شهرک‌های صنعتی که عملا تقاضایی برای سرمایه‌گذاری نداشته کاهش یافته تا سرمایه‌گذار حمایت شود.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل، موانع تولید و سرمایه‌گذاری برای رفع آنچه سرمایه‌گذار و تولید در استان را با مشکل مواجه کرده گام موثری برداشته است، گفت: بخشی از مشکلات در رابطه با تسهیلات و مالیات‌ است که گریبانگیر واحدهای تولیدی شده که در کارگروه تسهیل پیگیر این مشکلات هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار