مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از ایجاد و تعهد شغلی سه‌هزار و 164 نفر با اعتبار 320 میلیارد تومان خبر داد و گفت: طرح ضربتی تولید و اشتغال در دو روستای هجیج و فش این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 23 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل بالاییاز طرح ضربتی تولید و اشتغال در 73 روستای هدف گردشگری در کشور خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اجرا می‌شود.

به گفته مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، شناسایی استعدادها و قابلیت‌های روستا‌های هدف گردشگری، فراهم کردن زمینه میزبانی شایسته مسافران و گردشگران در این روستاها، افزایش اشتغال و تولید صنایع‌دستی از مزایایی اجرای این طرح است.

وی با اشاره به دو روستای منتخب استان کرمانشاه برای اجرای این طرح، افزود: ظرفیت سرمایه‌گذار، تولید و اشتغال در دو روستای هجیج در شهرستان پاوه و فش در شهرستان کنگاوربه عنوان روستاهای منتخب استان کرمانشاه توسط تیم کارشناسی از معاونت‌های مختلف سازمان میراث‌فرهنگی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

بالایی کرمانشاه را گهواره تمدن ایران و زمین نامید و گفت: وجود آثار تاریخی متعدد( دو هزار و 100 آثار تاریخی ثبت ملی شده) موجب شده که که استان کرمانشاه، نگین آثار تاریخی نام گیرد.

وی به برنامه‌های اجرایی سال 96 این اداره‌کل اشاره و بیان کرد: ضمن آسیب‌شناسی مشکلات صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان عرصه گردشگری قرار است کار کاوش در قلعه یزگرد، بانی‌قلعه در قصرشیرین و طرح مردم‌نگاری در شهرستان هرسین در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول از ایجاد و تعهد شغلی سه‌هزار و 164 نفر با اعتبار 320 میلیارد تومان خبر داد و گفت: تمامی برنامه‌های امسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان 
کرمانشاه در راستای تحقق شعار سال متمرکز شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار